Lietuvių liaudies pasaka "Dangus griūva"

3 klasės mokinių projektas – Lietuvių liaudies pasaka „Dangus griūva“.

Projekto tikslas - pasakų pagalba ugdysime visuminį vaikų švietimą.

Išsikelti uždaviniai:

  • Vaikai su pedagogais kurs pasakų personažus;
  • Išmoks daryti pasakų veikėjų kaukes, naudodami Papje mašė techniką;
  • Tobulins bendradarbiavimo įgūdžius.

Į šį projektą buvo kviečiami 3 klasės mokiniai. Atsirado savanoriai, pasakų veikėjų kūrėjai bei aktoriai (katė - Ugnė N./Elzė, kiškis – Lineta/Felicija, lapė – Gintarė, vilkas – Rytis, pelytė - Ugnė B.,  meška - Monika).

Papje mašė (pranc. papier – mache ,,kramtytas popierius“, tai masė iš smulkinto popieriaus ir tam tikrų rišančių medžiagų (vandens, klijų, krakmolo).

Papje mašė masei reikia:

  • Senų laikraščių, nereikalingo popieriaus;
  • PVA klijų;
  • Teptuko klijams tepti.

Pirmiausia su vaikais išsirinkome pasaką ir pasiskirstėme vaidmenimis. Kiekvienas mokinys iš plastilino nulipdė savo pasakos veikėjo kaukę (galvą). Ją ištepė kremu, aliejumi, kad vėliau nebūtų vargo iš kaukės išimti plastiliną. Prisiplėšę laikraščių, nereikalingo popieriaus gabalėlių tepdami klijais klojo sluoksnį po sluoksnio, džiovino.

Kai kaukę apklijavo bent 6 sluoksnius, teko ją perpjauti per pusę ir išimti iš jos plastiliną. Kaukių dalis sudėję į krūvą, gavo tuščiavidurę kaukę, kurią bent porą kartų apklijavo plėšytais popierėliais ir klijais. Vėliau prasidėjo pats kūrybiškiausias momentas, padedant mokytojai Karinai, mokiniai kaukes dažė ir puošė. Gintarės mamytė padėjo pasiūti pasakų veikėjams suknytes.

Jums tikriausiai pasidarė įdomu, o kada vaikai mokėsi vaidinti? Mokiniai beklijuodami kaukes su didžiausiu malonumu kartodavo savo tekstą. Ir štai vieną gražią gegužės dieną, mokiniai kartu su mokytojomis Lilijana ir Viktorija įrašė pasaką: ,,Dangus griūva“. Spektaklis buvo rodomas pradinių klasių mokiniams bei darželio ugdytiniams.

 

 

 

 

 

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Naujienos
  • Valgiaraštis